Komunikator CTI
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”. Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.
Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą
• Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem.
• Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
• Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI
Aplikacja PhoneCTI
Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
Funkcjonalność:
• Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
• Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
• Wiadomości tekstowe – czat
• Wiadomości SMS
• Obsługa Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
• Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
• Indywidualne ustawienia telefonu
• Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
• Usługa nie przeszkadzać (DND)
• Usługa przekierowania (FWD)
• Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
• Identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
• Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
• Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
• Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i Kontakty
• Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
• Opcja wyboru dowolnego serwera – automatyczna synchronizacja kontaktów
• Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
• Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
• Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
• Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
• Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
• Historia połączeń, czatów, SMS
• Filtry wyszukiwania w historii połączeń